Tarieven Thuisleefgroep

Tarieven Thuisleefgroep

Maak kennis met ons eenvoudige abonnementen.

Om onze oplossingen optimaal bij jouw wens te laten aansluiten zijn de tarieven afhankelijk van enkele factoren. We komen graag met je in contact om de beste oplossing voor jouw organisatie te bepalen.

De Thuisleefwijzer

De Thuisleefwijzer

De digitale keuzewijzer voor persoonsgericht advies

Dé digitale oplossing (SaaS-oplossing) voor zorgorganisaties en gemeenten om persoonsgerichte zorg te kunnen bieden. Ook op afstand.

  • Vraaggestuurde adviestool (SAAS-oplossing).

  • Zelflerende vragenlijsten op basis van AI-techniek.

  • Compleet overzicht van innovaties, hulpmiddelen en diensten.

  • Bestellen van hulpmiddelen (basisverzekering).

  • Rapportage inclusief e-mailkoppeling voor het opslaan en delen van persoonlijk advies.
  • Role-based access control voor diverse gebruikers.

Bekijk alle functionaliteit

De Thuisleefbieb

De Thuisleefbieb

Uitleensoftware voor (zorg)hulpmiddelen, inclusief reviews

Dé gebruiksvriendelijke software (SaaS-oplossing) die de uitleen van innovatieve producten en zorgtechnologie makkelijk maakt. Daarnaast is het beheren van de voorraden overzichtelijk.

  • Laagdrempelig en gebruiksvriendelijk uitleen platform.

  • Inzicht in gebruikersreviews van andere professionals.

  • Eenvoudig voorraadbeheer voor hulpmiddelen.

  • Tijdsbesparing door uniforme werkprocessen.

  • Gemakkelijk waardevolle kennis delen binnen je organisatie of consortium.

  • Onafhankelijk en schaalbaar.

Bekijk alle functionaliteit

Implementatie

Implementatie

We gaan er samen een feestje van maken!

Wanneer je voor de software van Thuisleefgroep kiest, ga je een hoop processen automatiseren en stroomlijnen. Om het maximale uit onze software te halen is het van belang om deze goed in te richten en de juiste mensen op te leiden. Hoewel het grootste deel van de inrichting standaard wordt meegeleverd dienst deze nog afgestemd te worden op de wensen van jouw organisatie. Samen met jouw inzet en de hulp van een van onze implementatie-consultants zorgen we voor een juiste inrichting en een vliegende start.

  • Persoonlijke aandacht tijdens de implementatie.

  • Directe ondersteuning van een van onze zorgtechnologen.

  • Uitstekende nazorg om er samen een blijvend succes van te maken.

Wil je meer weten?

Functionaliteit

Thuisleefwijzer

Thuisleefwijzer

Algemeen

  • Vraag gestuurde adviestool gericht op de zorgprofessional.

  • Beveiligde login module.

  • Zoekprofielen opslaan om snel te kunnen hergebruiken.

  • Mogelijkheid voor het toepassen van je eigen huisstijl.

  • Compleet overzicht van innovaties, hulpmiddelen en diensten .
  • Bekijken & bestellen van hulpmiddelen in moderne catalogus.
  • Zelf notities toevoegen voor advies op maat.
  • Gemakkelijk je adviezen afdrukken.

  • Delen van gepersonaliseerd advies via verschillende kanalen.

  • Ondersteuning via 2e lijn support.

Aanvullende modules

  • Dienstencatalogus inclusief beheeromgeving
  • Single sign-on (SSO) koppeling

  • Eigen thema’s voor de vragenboom kiezen

Functionaliteit

Thuisleefbieb

Thuisleefbieb

Algemeen

  • Geschikt voor gebruik op desktop en mobiele apparaten.

  • Uitgebreide mogelijkheden voor extra content pagina’s.

Gebruikersbeheer

  • Verschillende gebruikersrollen eenvoudig in gebruik.

Producten

  • Rijke mogelijkheden tot het beheren van producten.

  • Een overzichtelijke productencatalogus.

  • Handige agenda functionaliteit om snel te kunnen boeken.

  • Geïntegreerd proces om ‘product tips’ te kunnen insturen.

Boekingen

  • Gebruikers kunnen eenvoudig producten boeken.

  • Geautomatiseerde updates via e-mail.

  • Slagboomfunctie om een boeking te beoordelen.

  • Overzichtelijk beheer van boekingen.

  • Inzicht in geplaatste reviews per boeking.

Community

  • Uitgebreide mogelijkheden om een community te bouwen.

  • Gemakkelijk met elkaar communiceren over verschillende topics.

Nieuwsberichten

  • Altijd up-to-date door het laatste nieuws met je gebruikers te delen.

  • Overzichtelijke feed van het laatste nieuws.

Aanvullende modules

  • Mogelijkheid voor het toepassen van je eigen huisstijl.

  • Single sign-on (SSO) koppeling

  • Meerdere magazijnlocaties in één platform.

  • Samenwerken met meerdere organisaties in een consortium.

  • Aanpassingen in het boekingsformulier.

Altijd op de hoogte

Altijd op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van Thuisleefgroep, meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief.

Neem contact op

Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder! Neem via het contactformulier contact met ons op. Heb je liever direct contact? Bellen of mailen kan natuurlijk ook!

Thuisleefgroep

  • Europalaan 500, 3526 KS Utrecht

  • info@thuisleefgroep.nl

  • (033) – 330 25 08