Tarieven Thuisleefgroep
Tarieven Thuisleefgroep
Maak kennis met ons eenvoudige abonnementen.
Om onze oplossingen optimaal bij jouw wens te laten aansluiten zijn de tarieven afhankelijk van enkele factoren. We komen graag met je in contact om de beste oplossing voor jouw organisatie te bepalen.
Implementatie
Implementatie
We gaan er samen een feestje van maken!
Wanneer je voor de software van Thuisleefgroep kiest, ga je een hoop processen automatiseren en stroomlijnen. Om het maximale uit onze software te halen is het van belang om deze goed in te richten en de juiste mensen op te leiden. Hoewel het grootste deel van de inrichting standaard wordt meegeleverd dienst deze nog afgestemd te worden op de wensen van jouw organisatie. Samen met jouw inzet en de hulp van een van onze implementatie-consultants zorgen we voor een juiste inrichting en een vliegende start.
Persoonlijke aandacht tijdens de implementatie.
Directe ondersteuning van een van onze zorgtechnologen.
Uitstekende nazorg om er samen een blijvend succes van te maken.
Wil je meer weten?
Functionaliteit
Thuisleefwijzer
Thuisleefwijzer
Algemeen
Vraag gestuurde adviestool gericht op de zorgprofessional.
Beveiligde login module.
Zoekprofielen opslaan om snel te kunnen hergebruiken.
Mogelijkheid voor het toepassen van je eigen huisstijl.
- Compleet overzicht van innovaties, hulpmiddelen en diensten .
- Bekijken & bestellen van hulpmiddelen in moderne catalogus.
- Zelf notities toevoegen voor advies op maat.
Gemakkelijk je adviezen afdrukken.
Delen van gepersonaliseerd advies via verschillende kanalen.
Ondersteuning via 2e lijn support.
Aanvullende modules
- Dienstencatalogus inclusief beheeromgeving
Single sign-on (SSO) koppeling
Eigen thema’s voor de vragenboom kiezen
Functionaliteit
Thuisleefbieb
Thuisleefbieb
Algemeen
Geschikt voor gebruik op desktop en mobiele apparaten.
Uitgebreide mogelijkheden voor extra content pagina’s.
Gebruikersbeheer
Verschillende gebruikersrollen eenvoudig in gebruik.
Producten
Rijke mogelijkheden tot het beheren van producten.
Een overzichtelijke productencatalogus.
Handige agenda functionaliteit om snel te kunnen boeken.
Geïntegreerd proces om ‘product tips’ te kunnen insturen.
Boekingen
Gebruikers kunnen eenvoudig producten boeken.
Geautomatiseerde updates via e-mail.
Slagboomfunctie om een boeking te beoordelen.
Overzichtelijk beheer van boekingen.
Inzicht in geplaatste reviews per boeking.
Community
Uitgebreide mogelijkheden om een community te bouwen.
Gemakkelijk met elkaar communiceren over verschillende topics.
Nieuwsberichten
Altijd up-to-date door het laatste nieuws met je gebruikers te delen.
Overzichtelijke feed van het laatste nieuws.
Aanvullende modules
Mogelijkheid voor het toepassen van je eigen huisstijl.
Single sign-on (SSO) koppeling
Meerdere magazijnlocaties in één platform.
Samenwerken met meerdere organisaties in een consortium.
Aanpassingen in het boekingsformulier.
Altijd op de hoogte
Altijd op de hoogte
Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van Thuisleefgroep, meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief.
Neem contact op
Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder! Neem via het contactformulier contact met ons op. Heb je liever direct contact? Bellen of mailen kan natuurlijk ook!
Thuisleefgroep
Europalaan 500, 3526 KS Utrecht
info@thuisleefgroep.nl
(033) – 330 25 08