Thuisleefgroep presenteert Raad van Advies

Utrecht, 25 november 2021 – Thuisleefgroep heeft in 2021 een Raad van Advies gevormd. De Raad bestaat momenteel uit vier leden die allemaal vanuit hun eigen expertise een bijdrage willen leveren aan het veranderen van de zorgmarkt.

Ilse Schoormans: “De zorg schreeuwt om transitie! Deze tijd, waarin de druk op de zorg zo zichtbaar is, laat tevens zien dat we nog niet klaar zijn voor de naderende vergrijzing en de daarmee gepaarde toenemende druk op de gezondheidszorg!

Dit vraagt op vele fronten om vernieuwende oplossingen. De Raad van Advies denkt mee, adviseert en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de directie van de Thuisleefgroep. Wij stellen de leden dan ook met trots aan jullie voor.”

Karel Jonker
Karel Jonker heeft jarenlange ervaring én een groot netwerk in de hulpmiddelenmarkt. Met zijn enorme kennis over wet- en regelgeving, vergoedingen, marktomvang en fabrikanten en leveranciers van hulpmiddelen is hij van grote toegevoegde waarde voor Thuisleefgroep. Als ervaren adviseur zal hij meehelpen aan de verdere ontwikkeling van een transparant en toegankelijk platform voor zorghulpmiddelen.

Wout Withagen

Wout Withagen is directeur en mede-eigenaar Freshheads, oprichter van Werkspot.nl en schrijver van het boek ‘Bouw een succesvolle online marktplaats’. Hij heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van online marktplaatsen in verschillende sectoren. Zijn kennis op het gebied van technologische ontwikkelingen, het vermarkten en opschalen van online platformen is van grote waarde voor Thuisleefgroep. Daarnaast gebruiken we zijn boek als onze interne bijbel voor het bouwen van ons Thuisleefgids platform.

Liesbeth Hoogendijk
Liesbeth Hoogendijk is een ervaren bestuurder in zorg en welzijn. Als directeur/bestuurder van Mantelzorg Nederland maakt ze zich hard voor de 5 miljoen mantelzorgers in Nederland. Wij zijn enorm blij dat Liesbeth, met haar bevlogenheid en haar uitgebreide kennis over de gezondheidszorg, zich wil inzetten voor het verbeteren van de betrokkenheid en cruciale rol van mantelzorgers in de zorg.

Aginus Kalis
Aginus Kalis heeft na zijn studie medicijnen verschillende functies bekleed. Eerst buiten de overheid en de laatste 20 jaar bij het ministerie van VWS. Zowel beleidsmatig als in de uitvoering. Hij is een strategisch denker met veel operationele ervaring, heeft een relevant netwerk en kan zowel op het gebied van politiek/bestuurlijke verhoudingen als vanuit de praktijk adviezen aan ons uitbrengen. We zijn enorm trots dat hij zijn brede kennis met ons wil delen.

Over Thuisleefgroep
Thuisleefgroep maakt de markt van zorghulpmiddelen en innovaties transparanter, toegankelijker en overzichtelijker. Door het bevorderen van kennis, zelfmanagement en persoonsgerichte zorg kunnen mensen met een zorgvraag langer zelfstandig, veilig en plezierig thuis blijven wonen.  We gidsen mensen door het oerwoud van de zorg en optimaliseren de zorgketen. We helpen met het vinden van hulpmiddelen passend bij de vraag.

Op ons onafhankelijke consumentenplatform Thuisleefgids krijg je persoonsgericht advies met betrekking tot zorghulpmiddelen. Met onze software-oplossingen Thuisleefbieb, Thuisleefwijzer en Thuisleefacademie ondersteunen we professionals bij de inzet van zorgtechnologie en het geven van advies.

raad-van-advies

Delen op Social Media!

Neem contact op

Heb je een vraag? Wij helpen je graag verder! Neem via het contactformulier contact met ons op. Heb je liever direct contact? Bellen of mailen kan natuurlijk ook!

Thuisleefgroep

• Europalaan 500, 3526 KS Utrecht